helt rätt.

Hej. Nu har det varit helg och den har varit spännade. Var på ett slott i växjö och åt julbord i fredags. Igår kväll jobbade och. Nu ska jag åka till vimmerby. Nu allt i mellan detta så har jag pluggat. Ska ha ett arbete klar ikväll, i psykologi A. Men jag är inte ens lite klar, så det får nog vänta att bli klar. För jag dör!!! Såg Reprisen av idol idag. Jäklar vad kevin är bra jag har inte tyckt om honom så jätte mycket förr, men nu har jag fått vatten på min kvarn.. jag satt och grät i soffan när han sjöng vinnarlåten när han fick reda på att han hade vunnit.. det var helt rätt att han vann, han är faktist värd det. Jag som hejade på Alice hela tiden.. Men det var killen från malta som tog hem det. Nu ska jag gå ner och få i mig lite mat, så bär det av mot vimmerby... Längtar efter Andreas!!!


                                         andreas och jag, hemma hos mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0