3 veckor sen..

oj, nu var det tre veckor sen som jag uppdaterade här, men tiden har inte räckt till. Först så var vi i stockholm med klassen, och sen förra veckan så var det uppspel hela veckan av barnteatern. Stockholms resan var helt fruktansvärt kul. Shoppade, kollade föreställningar, var på dramaten en sväng, teaterhögskolan och riksteatern. Och så sov hela dans och teater klassen  i en sunking karatelokal på söder. Men kul hade vi.

Förra veckan så hade vi som sagt uppspel på vår barnteater. Måndagen började med rep, och då så är jag så dum att jag går och drar mina tår ur led, dagen innan premiären. Jippi! Men jag haltade mig igenom hela föreställnigen. Jag kände liksom inte hur ont jag hade i foten när jag var på scen, man blir helt bort kopplad och fruktansvärt fokuserad på det man ska göra. Men ont ´gjorde det när jag kom hem. Det har även hänt en annan jätte stor sak. En mycket god vän till mig har blivit pappa, Andreas Persson. Det känns helt konstigt. Jag är så fruktansvärt glad för hans och Idas skull. Lycka till vänner :)

denna veckan så har det varit lugnt, för utom att jag har ett äckligt stort psykologiarbete.. eller det är inte så stort. fem sidor. Men dumt är det, och så har jag valt att skriva om ADHD.. och varför nu detta? varför gjorde jag det? Så jag borde sätta mig och göra det.. Jag vill inte.. men jag måste.. och så är jag hemma själv nu också, Andreas är på nobelmiddag??!! fråga inte, för jag vet inte.. men han sa att han skulle komma hem sent i alla fall.. Nu ska jag gå och äta Andreas och mina hemgjorda pepparkakor som vi gjorde igår.. och sen psykologi!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0