ucha!

Fan vad trött jag blir på mig själv! Jag säger till mig att jag ska skärpa mig.. men det går inte. Men nu när skolan har börjat igen så kommer det kanske att gå lättare! I alla fall.. idag så hade vi bara en lektion. Röst och rörelse.. Så jag och Felicia var en sväng på Ikea och hittade lite små och fint. Det känns så jädra skönt att skolan har börjat igen! SISTA ÅRET!! jag får ett sånt otroligt lyckorus i hela kroppen bara av att tänka på den där dagen som kommer om 9 månader. Oj, nu lät det som om jag skulle få en bäbis. fy, nu känner jag att detta håller på att flyta iväg. nu ska sätta mig och plugga naturkunskap!

PS. Jag ska få en jätte fin Zebra tavla av Henke idag. YES!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0