herrå!

klockan är 05.00 och jag sitter på ett hotell i göteborg.. resten av familjen sitter och äter lite spontan frukost, men det har aldrig varit min starka sida.. så jag hittade en liten dator i ett hörn, snart ska vi åka till flygplatsen. Detta blir nog det sista inlägget på en vecka.. för att jag vet inte om jag kommer att ha så mycket tid där nere. Jag tillägnar detta inlägg till mina nära och kära hemma i kalmar´, jag kommer att sakna er jättemycket! Speciellt Andreas.. han skulle ju ha följt med.. Det kommer att bli en lååång vecka utan honom, det är det längsta vi är ifrån varanda sen vi träffades, vilket är sju månader sen.. Men nu måste jag gå! Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Froken Kalmar :)

Tjenna.

Jag hittade dig även här. :D Hehe.

Hur är det med dig nu för tiden? PussPuss Sara

2009-02-23 @ 12:36:41
URL: http://frokenkalmar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0