made in sweden

det var en mycket spännade kväll igår. Vi har hemma hos Andreas moster som tog examen, nu är hon färdig sjuksköteska. Det var hur mycket folk som helts som kom, man bara stog vid dörren och hälsade på alla hela tiden, samtidigt som jag fick viska till Andreas och fråga vem det var jag hälsade på. Det var helt sjuk hur mycket folk det stömmade in. Till slut så var det så mycket folk så vi tycket att vi hade gjort vårt så vi åkte hem, poppade popcorn och kollade lite på lets dance. Heja Morgan! Andreas jobbar idag, så idag så har det inte hänt så mycket jag låg och läste hela morgonen.. gaa boken är beroendeframkallande.. Jag har även gjort lite teori, det tar sig, det tar sig! Just nu så sitter jag och kollar på made in swden, det nya programet med idol juryn. det är rikigt bra faktist.. kim är helt otrolig! Nu ska jag hoppa in i duchen. Bio ikväll med Andreas. Benjamin Bottoms otroliga liv. Det ser vi fram emot!

hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0