nytt år. nya möjligheter.

nu var det ett helt nytt år. det känns fruktansvärt bra, jag känner att jag var jätte redo att börja 2009. jag har faktist en del löften som ska uppfyllas.

- att ta körkort innan min 19 årsdag. Annars skiter jag i det.
- Plugga jätte mycket. få MVG i alla teater ämnena.
- Börja spara ihop massa pengar. till vad vet jag inte, bara att det är bra att ha massa pengar.
- Ta hand om mig själv, röra på mig och äta nyttigare.. (det löftet har väl dom flesta?)

Så nu är det bara upp till mig att hålla det här. Det kommer att bli svårt. men jag ska klara det. För övrigt så var min nyårsafton helt underbar. Med massa goda vänner och god mat. Sanna och fredde kom på förmiddagen och sanna hjälpte andreas med maten, efter som jag tycker att det är skit tråkigt att laga mat, och jag är rätt säker på att jag inte är så bra på det häller. Vi lagade massa mat, gjorde oss i ordning.. sen kom allt folk. kvällen blev verkligen jätte lyckad. Sanna och Andreas hade verkligen lyckats med maten, så alla var jättenöjda. Under kvällen spenderade vi mest tid med att sjunga sing star, shit vad jag älskar det spelet, Sen vi tolvslagen så gjorde vi nog som alla andra miljoner människor i sverige.. och nu allt pussade och gott nytt år önskande var över så var vi faktist rätt trötta allihop, så en del började att beställa taxi hem och en del var kvar.. Sanna och Fredde gick nog sist, vid halv fyra tiden. Då städade Andreas och jag lite, sen var vi helt döda.

Än så länge så har jag varit nöjd med mitt år. Jag vet att detta kommer att bli ett bra år. Just nu så är Andreas och jag själva här hemma hos mig, i loverslund.. det är inte ofta som det händer. Men vi har faktist en jätte mysig kväll, kanske inte just nu precis när han sitter och kollar på Hockey och jag sitter här, men innan dess så har vi haft det jätte mysigt. Tror nog att det är dax för mig att lära mig lite om hockey nu..

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0