om jag kunde drömma

oj, nu var det ett tag sen igen. Men det har varit mycket i skolan och så. Men idag är jag faktist hemma, det är sista dagen på höst terminen idag, så jag kände att det var inte så mycket att gå til skolan för, jag kände mig inte så jätte pigg i morse heller, så jag bestämmde mig för at vara hemma. jag har börjar att läsa twilight serien. Det är fridas fel, men jag är tacksam att hon övertalade mig, För boken är helt underbar, jag brukar inte gråta när jag läser böcker, men detta är helt boken är helt sanslös. Man blir tagen. beröd och man kan inte sluta att läsa den. Har lånat den andra av karolina nu, så när jag är klar med den fösta så kan jag börja på den andra direkt! Nu ska jag åka in till stan om två timmar och möta upp andreas! ja, för han kommer hem ikväll! Så ikväll kommer kvällen att tillbringas på examenmiddag hos hans moster som tar examen idag. Det ska bli toppen mysigt! Vi har inte setts på hela veckan. Jag längtar efter honom.

Nu ska jag gå och höra mig i ording! Hörs.




Älskling

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag grät också. Svårt att låta bli.. De två första böckerna är helt underbara :D

2009-01-16 @ 13:29:14
URL: http://molkan.se
Postat av: frida

emilia, dom böckerna gjorde så att mitt sten hjärta smälte. klart att dom är underbara! <3 sötunge

2009-01-22 @ 22:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0