snart jäklar!

idag har det varit en skön dag. Har haft teater och dans. Vi började med skåderspelarträning, det var mycket intressant.. först gick vi runt i rummet och lät olika delar av kroppen att styra oss?! Sen så började vi med stagefight, ni vet när man slår någon under föreställnig det har vi provat idag. skitkul! okej, nu kommer vi till det roliga under dagen. ES07D teaterklassen skulle ha sin första danslektion. det var en upplevelse måste jag säga. För övrigt så har det inte hänt så mycket. Imorgon är det dax för utgång, första gången på mycket länge.. aa, sen juldagen tror jag. Det blir jag, Felicia, Fanny och förhoppningsvis min gode vän Karolina. Nästa vecka dara jag till maroco. utan andreas, det kommer att bli hemskt. Nu är jag förövrigt snart med det förbannade körkortet.. im good! Nu ska jag dricka te och mysa med familjen i soffan.. hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0