vad händer?

just nu sitter jag här bara för att jag inte har något annat att göra. Andreas, tror det eller ej spelar CS.. jag dör! jag vet inte vad som händer, han har på något sätt gått tillbaka i sin utveckling. jag trodde faktist att han hade kommit ifrån det där. Så nu sitter han och skuter ner folk, och jag sitter här, och är skit trött.. men vi kan inte sova än för att andreas ska se JVM finalen ikväll, eller ikväll.. den är ju inatt vid två. Så jag sitter här för att inte dö..av trötthet. Jag har lovat andreas att jag ska kolla på matchen med honom, jag känner att jag måste ställa upp nu när jag har lovat. På torsdag börjar skolan, och jag skulle ha plugga massa saker tills dess.. jag har inte gjort ett skit. Måste ta tag i det nu, jag har ju lovat mig själv att jag ska plugga mer denna terminen. Nu måste jag gå och sätta på fyra liter kaffe, för att inte somna.
på winnerbäck i sommras, den har ju inget som helsts att göra med inlägget
jag la väl in den för att jag blir lite piggare när jag ser den??


Kommentarer
Postat av: Louise

haha ,wey klart att vi ska :D



och inte visste jag att du hade blogg, bra att du fann mig! :) aha, ses på torsdag.

2009-01-06 @ 19:28:45
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0