egentid??

Själv hemma i lägenheten hela dagen. Henke är hemma på öland och byter lite koppling på bilden. Det tog tydligen hela dagen. Och då tänkte jag att jag skulle få lite tid för mig själv i lägenheten.. Lyssna på min musik och bara mysar runt. Men nu när jag väl sitter här så håller jag på att tråka ihjäl!! Men en gång så blir allt bara tråkigt och min musik är inte bra utan det är henke musiken jag vill höra. Borde jag inte tycka att det är lugnt och skönt att sitta här helt sjäv? Tänkte åka hem till mamma och pappa men så pratade jag lite med mamma och då tyckte hon att jag skulle ta mig lite  i kragen och bli lite vuxen! Så nu så ska jag ta tag i mitt vuxan liv. Och städa och sen ska jag laga mat... pratade precis med sanna och hon skulle komma hit och äta med mig! HA, tänk! jag slapp vara ensam..



Kommentarer
Postat av: Amanda

Det suger att vara ensam ! Allt bra med dig annars gumman ? :)

2009-07-04 @ 11:50:47
URL: http://mandadhalberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0