Hårt Godis

Ligger nu i min säng och lyssnar på kristian Anttila. Han är en galet skön snubbe! Hans texter är sjuka, men musiken är härlig.  Kollar ut genom mitt fönster och njuter av det mysiga vädret.. ja, för ibland så är det ju faktist skönt att det är lite dåligt väder. man kan bara ligga inne och kolla på massa bra filmer. Fast idag så skulle det ju blivit en liten tripp till borgholm.. men jag tror att vi skulle ta den lite senare. Sov själv inatt, första natten på jätte länge.. nästan tre månader. Hm.. lite svårt att sova.. längtade efter Henke en hel del. Men det är bara nyttigt att vara ifrån varanda. Fast man inte tycker det just nu.. men sen när man träffas igen så känner man att det har varit nyttigt att vara ifrån varanda. Nu ska jag gå och fixa mina naglar och sen så slå en pling till Henke.. ha de gutt!

Min kropp är bara ett skal utan mening
Det ekar mindre när jag fyller mig med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0