Hemma i Loverslund!

Är hemma i Loverslund, stannar här tills tisdag! Nu sitter jag hemma i mamma och pappas soffa och kollar på någon halv bra film, mamma och pappa är nere och fixar lite te. Fast filmen är sådär halv bra så är det så mysigt att sitta här och bara ta det lugnt. det är så lugnt och skönt här.. det är skönt och komma hem och gå in på mitt rum.. och leta bland gamla saker och lyssa på skivor på min gamla CD - spelare. jag tycker att det är så härligt när någon ropar att maten är klar. Det känns som om man är liten igen. Jag älskar verkligen att bo med Henke i stan, men det är något speciellt att komma hem och få var lite liten igen. Imorgon så ska vi åka till öland, till borgholm och äta glass. Långt för att äta glass, men det är speciellt med att åka till Borgholm på sommaren och äta glass! Nu ska jag kolla vidare på filmen, sen gå och lägga mig i min säng och läsa en bok.



måste bättar på brännan lite i morgon med..


Kommentarer
Postat av: nathalie

så himla söt du är emilia! :)

2009-07-05 @ 23:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0