Öland..

Nu sitter jag hemma hos svärföräldrarna och vi gör absolut inget alls.. tar det bara lugnt och skönt! sov till 11 menigen var att jag skulle ta en buss hem vid kvar i 12 men vi upptäkte liksom att det var lönlöst att stressa upp och göra sig klar.. så vi låg kvar ett tag till. Nu så är henke ute och bär ved och jag sitter här.. hittade förövrigt en bok i hans gamla bokhylla. Lasermannen. Så det har jag satt mig in i lite nu, det verkar vara riktigt bra faktist. Senare idag så kommer mina föräldrar hit.. det betyder att idag så ska dom träffa Henkes mamma och pappa för första gången.. det kommer att bli spännade!



Mamma & pappa! Jag saknar dom.. har inte sett dom på några veckor nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0