solen?

hopp! då var man ensam igen.. Sanna gick precis hem! vi har haft några mysiga timmar ihop, fixade lite mat sen så kollade vi på en film och myste när regnet smattrade utanför! På tal om regn.. så vart tog det fina sommar vädret vägen? Tänkte ju ha en fin klänning på mig ikväll.. och vara fin! men icke, det blir till att ha leggins eller nått.. hm. tråkigt! Pratade lite med farmor förrut, hon ringde från gotland för att kolla så att jag inte hade glömmt att vattna hennes blommor nu när hon är borta. Hon är så gullig och nervös lilla farmor! Nu måste jag verkligen gå och fixa i köket sen hoppa in i duchen!
Ha en bra kväll.. för det ska jag ha!

Förresten.. Salem al Fakirs nya album är grymt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0