sommarlycka

nu var det över en månad som jag skrev nått sist.. men det har varit mycket och jag känner att det inte har funnits så mycket att dela med mig av.. Men nu, när jag sitter här hemma hos mamma och pappa med den nya minipc så känner jag att jag blev sugen på att dela med mig lite av livet. Lyssnar på Veronica Maggio ocg bara njuter.  Just nu så lever jag ett mycket bra liv. jag har precis fått sommarlov och jag börjar inte jobba förrens den 1 juli så jag har några veckor ledigt nu.. helt underbart! För övrigt så är jag mycket nöjd med livet.. jag har världens finaste Henke. Han kom hit igår natt, han var lite så där gulligt småfull så men det var mysigt att krypa ner ihop.. vi låg och pratde om våra sommarplaner.. jag känner verkligen på mig att denna kommer att bli en mycket bra sommar.. och jag känner att jag skulle vilja lägga ner llite tid på bloggen. Och jag känner att jag skulle vilja ha en snygg design på den. Får sätta mig och pilla med det någon dag när det inte är strålande sol och varm.

Nu ska jag få med mig henke ner och bada lite.. jag har inte några förhoppningar om några större framgångar!



jag är mycket nöjd med den inbyggda camen som är in den nya datorn!
det är förövrigt den sötaste datorn som jag har sett... jag älskar den verkligen!
ps. jag är galet kär i Henrik Franzén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0